piątek, 23 stycznia 2015

Hej!

             Do you like walking in the rain?
   When you think of love, do you think of pain?
            You can tell me what you see
           I will choose what I believe



Witam Was gorąco w moim FF! Moi kochani! ☺  To pierwszy post, w dodatku powitalny, więc tak naprawdę nie wiem, o czym napisać. :)) Cóż, mam nadzieję, że FF się Wam spodoba i tyle! Do posta! ☻♥

                                                          
                                            (wybaczcie za gif, musiałam :x)
PS Jeżeli Waszym zdaniem, coś nie tak jest z szablonem, to powiększcie stronę (alt i +) bądź też pomniejszcie (alt i -) :) Ponieważ ja widzę szablon (tło) normalnie, a jak pomniejsze, to jest również coś nie tak, więc do dzieła! ;) Ja lecę, mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzycie. :))

Buziaki! ♥ i powiedzcie mi, co myślicie o tym szablonie :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz